Bohnenkamp și Carlisle colaborează cu succes în Europa de mai bine de zece ani. Cei doi parteneri și-au consolidat și mai mult relația de încredere existentă prin acordul de parteneriat exclusiv, de la începutul anului. În această noua constelație, liderul european al comerțului cu ridicata pentru camioane și vehicule de teren, împreună cu grupul Carlstar doresc să deservească piața de anvelope Carlisle din Germania, Austria și Elveția într-un mod și mai eficient decât până acum.
„Suntem foarte mulțumiți de încrederea acordată de managerii de la Carlisle”, explică directorul general de vânzări de la Bohnenkamp, Thomas Pott. Produsele acestei firme tradiționale de anvelope din SUA sunt sinonime cu o calitate convingătoare și sunt apreciate de principalii producători de autovehicule din această țară - aceasta și datorită unui raport preț-performanță exemplar. Acestă marcă americană de anvelope se bucură de o reputație binemeritată, în special în segmentele de piață „gazon și grădină”, „ATV/UTV”, „remorci/basculante”, „agricultură” și „construcții și industrie”.