Noul instrument de identificare a profilurilor le oferă profesioniștilor în domeniul anvelopelor o mare libertate de alegere. La cerere, acesta arată le clienților Bohnenkamp care sunt conectați modele alternative cu date de performanță comparabile, cu un model de anvelopă inclus. „Cu toate acestea, este de asemenea posibil ca o anumită anvelopă MPT să nu fie disponibilă în scurt timp”, spune directorul de vânzări al Bohnenkamp, Thomas Pott, descriind un alt scenariu de utilizare a instrumentului de identificare a profilurilor. Noul instrument poate apoi sugera clientului un înlocuitor disponibil imediat, în cel mai scurt timp.
Acest instrument este compatibil cu toate mărcile - chiar și cu cele care nu fac parte din portofoliul Bohnenkamp. „Acest lucru le permite clienților Bohnenkamp să exploreze mult mai bine diversitatea enormă a produselor noastre și să ofere clienților lor informații și sfaturi mai cuprinzătoare”, explică Thomas Pott.
Dealerii, atelierele și producătorii de autovehicule pot accesa acum instrumentul de căutare a profilurilor după ce se loghează prin intermediul elementului de meniu cu același nume din navigarea în magazin. Acum, toate anvelopele MPT pot fi comparate între ele prin intermediul instrumentului de căutare a profilului, iar în viitorul apropiat vor urma și anvelopele pentru sectorul „întreținere peisagistică, curte și agrement”, precum și toate anvelopele de flotare din gama Bohnenkamp.
Digitalizarea la Bohnenkamp este în creștere
Bohnenkamp a lansat deja mai multe inovații digitale în ultimele săptămâni. În luna mai, de exemplu, compania a lansat o nouă funcție de comisionare în magazin. La începutul acestui an, compania a început, de asemenea, să relanseze noul concept și design al site-ului său web în toate companiile naționale din Europa. Scopul este de a face ca serviciile, produsele și contactele să fie și mai ușor de accesat.